Friday, December 24, 2010

CERAMAH MA'AL HIJRAH 1432 HIJRIAH/ 2010 MASIHI

Alhamdulillah...majlis ceramah agama sempena sambutan Ma'al Hijrah 1432 Hijriah semalam berjalan dengan lancar... :) terima kasih pada semua yang terlibat. AJK PELAKSANA yang bertungkus lumus dari awal untuk pastikan majlis berjalan dengan lancar, mereka yang terlibat secara langsung atau tak langsung.


Hanya Allah yang dapat balas jasa dan bakti kalian. Saya bagi pihak urusetia BAKA IPK Perak berpuas hati dengan sambutan yang diberikan semalam dan semoga hadirin yang hadir beroleh manfaat dari ceramah yang disampaikan dengan berkesan dan sangat menyentuh jiwa hadirin yang hadir. Meremang jugak la bila USTAZ HJ DZULKARNAIN HAMZAH BERZIKIR SEMALAM DAN MENGALUNKAN BACAAN AYAT SUCI AL-QURAN.


 Masya Allah, beliau dikurniakan dengan suara yang sedap dan mampu membuat hati2 yang keras menjadi lembut dan lunak dengan bacaan beliau. Apa yang disampaikan oleh Ustaz semalam yang boleh diambil iktibar oleh pengurusan BAKA ialah bagaimana untuk kita berjuang dalam dakwah menegakkan kebenaran. Banyak pengalaman yang dikongsikan bersama hadirin ketika beliau masih di dalam KAGAT bersama dengan Dato' Jamil Khir Baharom. Semoga pihak BAKA khususnya dapat menjayakan misi dan visi BAKA ditubuhkan. Insya Allah. Lepas ni saya akan upload video yang dirakam ketika majlis tersebut dan gambar2 sepanjang majlis. 

No comments:

Post a Comment